نوشته شده توسط : azar yousefi

خانه داروغه مشهد

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معرفی مشهد , اماکن تاریخی مشهد , درباره مشهد , دیدنیهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , معروف ترین هتل های مشهد , هتل های لوکس مشهد , پرطرفدارترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده که شامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحد مسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجموعه شامل انواعی از سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .

مرکز تجاری خیام مشهد

این مرکز تجاری در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، بیمه و حمل و نقل بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز تجاری خیام مشهد

مسافران تور مشهد می توانند برای تهیه مایحتاج خود و همچنین خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند .

مطالب مرتبط:

مرکز تجاری خیام مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

 

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاریخی مشهد، سدی قدیمی معروف به بندگلستان است که در 12 کیلومتری غرب مشهد و در حدود 4 کیلومتری طرقبه واقع شده است. این بند از آثار دوران تیموری می باشد. از امکانات موجود در بند گلستان می توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قایقرانی اشاره کرد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی استان خراسان رضوی  و شهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.مسافران تور مشهد در این مکان زیبا میتوانند خاطرات خوشی را سپری کنند. این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور مینماید. روستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند، از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که روایت است، جسد آنها سوزانده شده دارای اهمیت مذهبی خاصی است.در تور مشهد میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۲۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد، کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار می رود و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مناسب است.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.  

این روستا به دلیل استقرار سکونت گاه های آن بر روی کوهپایه با عنوان روستایی پلکانی و ماسوله ی خراسان شناخته شده که این موضوع نقش بسزایی در جذب توریسم خارجی داشته است. کنگ به دلیل چشم اندازهای کوهستانی زیبا و وجود چشمه ها و درختان گوناگون بر دامنه کوهپایه های آن، بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان لذت ببرند.  معماری روستای کنگ شباهت بسیاری به معماری ماسوله دارد و تقریباً بام هر خانه به عنوان حیات منزل بالاتر محسوب می شود. شیوه استقرار خانه ها با توجه به اقلیم، جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که صرفه جویی در مصرف انرژی را در پی دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند خاطرات خوشی را در این مکان برای خوئ فراهم کنند.

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم می باشد. کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و نوزیدن بادهای خشک از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین هوای منطقه روزانه 3-4 درجه سانتی‌گراد خنک تر از هوای مشهد است. این روستا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

برج رادکان مشهد

برج رادکان یکی از دیدنی های مشهد است که توسط ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین توسی ساخته شده است. این برج که تصور می‌شد آرامگاه یکی از ایلخانیان است تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبیسه و آغاز نوروز را دارد. برج رادکان دارای ویژگی هایی است که باعث افتخار ایرانیان بوده و تاکنون علی رغم پژوهش‌های صورت گرفته تنها بخشی از هویت نجومی برج آشکار شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده کنید.

تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

برج رادکان مشهد

 مطالب مرتبط:

برج رادکان مشهد

 

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

این هتل چهار ستاره یکی ار هنتلهای مجلل است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است فاصله این هتل تا حرم کمتر از هشتصد متر نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند. هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره, اینترنت در لابی, اینترنت در واحد,کافی شاپ,پارکینگ اختصاصی, پارکینگ سرپوشیده, ماهواره, نماز خانه, سالن کنفرانس,چایخانه سنتی, رستوران, لاندری, آسانسور,  آژانس مسافرتی, گشت درون شهری و برون شهری است. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

این هتل 4 ستاره داری چهل و چهار سوئیت ویلایی و دوبلکس نیز می باشد هتل با امکاناتی ندرن رو رو به آب نما و فضایی سبز هتلی مجلل محسوب می شود.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،تلویزون،یخچال،کافی شاپ،نماز خانه،سرویس رایگان به حرم،ترانسفر رایگان به مراکز خرید شهر،پیست دو چرخه سواری،آبنمای موزیکال با نور و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

این هتل چهار ستاره که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم واقع شده است دارای نود و شش اتاق لوکس و مجهز است اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی،یخچال،حمام اختصاصی،سیستم تهویه مطبوع،سالنهای کنفرانس و مهمانیها است هتل تا حرم سه دقیقه پیاده فاصله دارد.رستوران هتل وعده های صبحانه ،ناهار و شام را به صورت منوی باز ارائه میدهد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

هتل توریست توس مشهد

هتل اترک مشهد

 هتل هلیا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان پرنیان مشهد یکی از شیکترین و قدیمی ترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد. هتل آپارتمان پرنیان مشهد با آپارتمان های رویال و با دکوراسیونی شیک و دلپذیر با فاصله بسیار کم از خیابان امام رضا (ع) و حرم مطهر با کادری بسیار مجرب می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. هتل آپارتمان پرنيان مشهد با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل سوئيت و آپارتمان با طراحي و معماري نوين و طبق استانداردهاي جديد از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي تور مشهد را تامين مي نمايد.اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري خود را در جدول اسامي هتل هاي مشهد ( ايران ، خراسان رضوي ) از لحاظ رتبه بندي در يكي از بالا ترين نقاط مي بيند.در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

امکانات این هتل شامل :لابی ،اینترنت در لابی ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ،نمازخانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد یکی از هتل آپارتمان های نوساز مشهد می باشد که در تابستان سال 1393 افتتاح شده است. هتل آپارتمان میثم مشهد دارای 17 واحد دو تخته و سه تخته می باشد. این واحد دارای رستورانی با منوی غذایی انتخابی به صورت فولبرد پذیرای میهمانان و زائران گرامی تور مشهد می باشد.

امکانات هتل :لابی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،رستوران ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان میثم مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

 

هتل آپارتمان میثم مشهد

تور مشهد 95

تور مشهد بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ملی تندوره مشهد

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴ دقیقه طول جغرافیایی واقع گردیده‌است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. براساس تقسیم بندی مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر قرار گرفته‌است.در تور مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند میباشد و از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال می‌باشد که چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را می توانید بینید که در حال چرا میباشند. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. 

پارک ملی تندوره مشهد

آبشار دره آل مشهد

آبشار دره آل دراستان خراسان رضوی واقع است. آبشار آل در مجاورت دره و روستای آل در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای نسبتأ عریض و دارای آبشاری زیبا با جریان دائمی آب ست که از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد. این دره به زواندرخ در روستایی به همین نام منتهی می شود و سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هر دو قسمت دره دارای جاذبه های خاص طبیعی و مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان است. دره دارای 5 آبشار فصلی است که فقط در زمان بارندگی آب دارند.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانید در این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.  دره انجیر یکی از جاذبه های دره آل است که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی دارای منظره دیدنی و جالب است. از دیگر دیدنیهای این دره میتوان به غار دره آل اشاره کرد. این غار مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند میباشد که چشمه‌ای در مجاورت‌ آن قرار دارد.گردشگران  تور مشهد میتوانند از این منطقه توریستی دیدن فرمایند .

آبشار دره آل مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ملی تندوره مشهد

 

آبشار دره آل مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 4 ستاره مشهد
 

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران هتل های مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند .با اقامت در هتل های مشهدبهترین لحظات را سپری کنید. انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ،با اقامت در هتل های مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران هتل های مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد
مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد
هتل عماد مشهد

 تور مشهد پاییز 94
تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های خوب مشهد

رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران قصر هدیش در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران هتل مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران خود می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از کیفیت غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران معین درباری معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد. پس از او حاج حسین معین درباری در زمان محمدرضا شاه پهلوی مدیریت این رستوران را به عهده گرفت و این فعالیت را ادامه داد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند در نهایت در سال 1375 پسر حاج حسین معین درباری دومین شعبه رستوران معین درباری را که سال ها توسط اجدادش نگه داری و مدیریت شده بود را در خیابان جم مشهد تاسیس کرد. و هم اکنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. با اقامت درهتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوارن زیبا لذت ببرند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران رضایی از قدیمی ترین رستوران های مشهد است که در سال 1337 در خیابان نخریسی با نام «رستوران یاس» شروع به کار نموده و هم اکنون دارای 5 شعبه در خیابان های نخریسی، دریادل، آبکوه، آخوند خراسانی و میدان آزادی است که این آخری با نام انحصاری Joujico بیشتر جنبه آشپزخانه داشته و در زمینه خوراک های بسته بندی شده فعالیت دارد.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  در این برنامه رسکو، شعبه خیابان آبکوه مورد ارزیابی قرار گرفت. این رستوران در سال 1366 افتتاح شده و علیرغم گرد پیری که بر آن نشسته، هنوز هم دارای مشتریان زیادی است که در دو طبقه از آنها پذیرایی می کند.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  محیط رستوران برای یک جمع شوخ و شاد کمی کسل کننده بوده و بیشتر مناسب یک ناهار خانوادگی در یک روز تعطیل یا یک مراسم رسمی است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه فرهنگي ورزشي پارك ساحلي آفتاب با حمايت همكاران عزيز شركت سپاد در نيمه شعبان سال 1390 به دست توانمند وزير محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقاي دكتر عباسي و استاندار عزيز خراسان جناب آقاي صلاحي و حمايت هاي بسيار رئيس تربيت بدني خراسان رضوي جناب آقاي داوري افتتاح گرديد. در تور مشهد از این مکان زیبا لذت ببرید.
مجموعه تفريحي ورزشي ، پارك ساحلي آفتاب در يكي از مهم ترين قسمتهاي جغرافياي مشهد مقدس و در مجاورت بازار بين المللي سپاد و مجتمع تجاري الماس شرق با مساحتي بالغ بر 15000 متر مربع ، يكي از پر جاذبه ترين مكانهاي توريستي و تفريحي رابراي مجاوران و مسافران تور مشهد است.
پارك ساحلي آفتاب حاصل تلاش شبانه روزي متخصصان متعهد ايراني بوده كه امكان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابراي كليه اعضاء خانواده ايجاد كرده است. كه در چند مجموعه مجزا براي بانوان ،آقايان ،كودكان ،پارك آبي و vip با امكانات مفرح و ابتكاري جديد پذيراي كليه ميهمانان تور مشهد مي باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

تور مشهد پاییز 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های تور مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره تور مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد.

هتل ترنج مشهد

هتل آپارتمان احسان مشهد

هتل آپارتمان احسان مشهد یکی از هتل های 3 ستاره میباشد که با پنج دقیقه فاصله پیاده تا حرم مطهر رضوی مجهز به واحدهای اقامتی اتاق، آپارتمان یک خواب، آپارتمان دو خواب و سوئیت رویال و با ارایه خدمات متمایز آماده پذیرایی از شما زائران گرامی در زمینه رزرو هتل در تور مشهد و رزرو هتل آپارتمان در مشهد مقدس در محیطی امن و راحت هستیم.هتل آپارتمان احسان در سال ۱۳۸۲ در جوار حرم مطهر رضوی تاسیس گردیده است، این هتل در ده طبقه شامل اتاق، آپارتمان یک خواب، آپارتمان دو خواب و سوئیت رویال آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در محیطی امن و دوستانه می باشد. در تور مشهد اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید.

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان ترنج مشهد

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تفریحات مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد 

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد سرزمین موج های آبی است.  مجموعه “سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. از امکانات و تفریحات این مجموعه میتوان موارد زیر را نام برد:
سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و …

مسافران تور مشهد که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند با رفتن به سرزمین موج های آبی بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

 

سرزمین موج های آبی

 

آبشار قره سو مشهد

آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند. اغلب کسانی کهتور مشهد را برای سفر انتخاب می کنند ، مایلند از طبیعت زیبای مشهد نیز دیدن کنند .مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد ما به شما این آبشار زیباست که بی شک از بهترین تفریحات مشهد محسوب می شود .

ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد. آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران و مسافران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند.

آبشار قره سو

آبشار قره سو

 مطالب مرتبط:

آبشار قره سو مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز خرید معروف مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند. به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید. این بازار برای مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند بسیار نزدیک است.

 

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده کنند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل هاترا مشهد

این هتل 3 ستاره در حد هتل چهار ستاره است و حدود ده دقیقه از حرم پیاده روی دارد.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ، سیستم گرمایی و سرمایی است.هتل دارای چهل و پنج واحد است که 123 تخت دارد هتل نه طبقه دارد.هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد . مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد اقامت داشته باشند.

هتل هاترا مشهد

 هتل هاترا مشهد

 

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

این هتل 3 ستاره یکی از جدیدترین هتل های مشهد است و نزدیک راه آهن است که پنجاه متر با آن فاصله دارد.قیمت این هتل شبی 130 تا 160 هزار تومان است. در هتل های مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه ویژه میهمانان تور مشهد 94 و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع برای میهمانان تور مشهد 94 سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد


آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26
مطالب مرتبط:

 هتل مجلل درویشی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

غار مغان مشهد

در تور مشهد تعطیلات خرداد 94 از بازدید این غار زیبا لذت خواهید برد. دهانه غار در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد.ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد و زمان لازم برای پیمایش غار مغان 2 تا 2/5 ساعت طول می کشد، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است.

در تور مشهد 94 از این غار دیدن کنید.

 

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست. بازدید از این غار زیبا برای گردشگرانتور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد .مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.در تور مشهد نوروز 94 این مدرسه آماده بازدید است

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد از دیدنی های تاریخی و قدیمی زیبا و چشم نواز با کاشی فیروزه ای رنگ زیبا و با هشت ضلع و چهار ایوان سنتی می باشد. گنبد سبز مشهد تاریخی آرامگاه شیخ محمد مومن عارف می باشد. گنبد سبز مشهد مربوط به دوره صفویان می باشد که در آن دوره در قبرستان میر هوا بود که در زمانهای بعد با دیواری در اطراف آن ساخته شد. در این آرامگاه کتیبه ای که دارای نوشته های صلوات کبیره و حدیث از پیامبر اکرم (ص) هم به چشم می خورد مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این مکان تاریخی شهر مشهد مقدس می باشند.

آدرس گنبد سبز مشهد : مشهد مقدس , خیابان آخوند خراسانی

 

مطالب مرتبط :


تور مشهد 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: گنبد سبز مشهد ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی طرق مشهد ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد در 15 km غرب شهر مقدس مشهد در شهر گردشگری شاندیز استان خراسان رضوی قرار گرفته است. پارک جنگلی شاندیز مشهد در منطقه ییلاقی واقع شده است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد که گردشگران تورمشهد از بازدیدکنندگان این منطقه ییلاقی می باشد و رودخانه ای در پارک جنگلی شاندیز مشهد وجود دارد که بسیار آرامش بخش می باشد و از زیبایی های پارک جنگلی می باشد. چشم انداز پارک جنگلی موجب جذب گردشگران تورمشهد می شود , ارتفاع پارک جنگلی شاندیز مشهد از سطح دریا 1400 متر می باشد.

آدرس پارک جنگلی شاندیز مشهد : جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

مطالب مرتبط :


تور مشهد 94

تور مشهد عید 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی شاندیز مشهد ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

غار مغان مشهد

 

غار مغان مشهد در 75 km شهر مقدس مشهد و قسمت جنوبی روستای مغان واقع شده است . این غار دارای دو دهنه است که یکی از درها به سمت شمال و درب دیگری به سمت شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا قرار گرفته است .غار مغان مشهد دارای 5 تالار می باشد.سطح غار مرمرین می باشد و متعلق به صد میلیون سال پیش است و در این غار سنگهای آرگونیت و کربنات کلسیم دیده می شود و سقف غار دارای ستون های آهکی است که از سقف آویزان می باشد و جذابیت ویژه ای برای غار بوجود آورده است و مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان این غار زیبا می باشند . در راه غار چمشه های مختلف و متعددی وجود دارد . غار مسیرهایی که دارای دهلیز می باشند پیچ و خم زیادی دارد و پرتگاه های مختلفی وجود دارد که ورود به آن نیاز به راهنما و تجهیزات ویژه است .

مطالب مرتبط :


تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای مج مشهد ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

پارک ملت مشهد در سال ۱۳۴۳ در زمان سلطنت محمدرضا شاه پهلوی در مکانی که آن زمان خارج شهر بود احداث گردید ولیکن با توجه به توسعه شهری این پارک اکنون در داخل شهر قرار گرفته‌ است . این پارک در آن زمان توسط دو مهندس طراح انگلیسی به سبک پارک‌ های انگلستان طراحی گردید ولی ساخت آن نهایتا چندین سال بعد توسط مهندسین ایرانی به اتمام رسید . بوستان ملت در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد و در ضلع شمال غربی تقاطع آزادی قرار گرفته است . گردشگران هتل های مشهد می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

بوستان ملت مشهد

در مرکز پارک ساختمان فرهنگی - هنری امام رضا (ع) قرار دارد که شامل : کتابخانه ، کلاس‌ های فرهنگی هنری ، مسجد و … می‌باشد . در داخل پارک نیز یک شهربازی قرار گرفته‌است که قدیمی ترین شهربازی مشهد محسوب می‌شود . در ضلع شرقی پارک زمین‌های ورزشی پارک قرار دارد . این زمین‌ها شامل بزرگترین استخر روباز مشهد به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع با گنجایش ۴۰۰ نفر، زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و… می‌باشد به علاوه دورتا دور پارک زمین مخصوص دویدن و ورزش قرار دارد . باغ رز قسمتی سرپوشیده از پارک است که ویژه بانوان می باشد و دارای امکانات و تجهیزات ورزشی است .

بوستان ملت مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان ملت مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌است . ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش میدهد . مسافران هتل های مشهد می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه کنونی نادرشاه واقع در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) که پس از آرامگاه امام رضا ، مهم‌ترین مکان گردشگری و تاریخی داخل شهر مشهد به شمار می رود . این بنا در باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع ساخته شده‌است . آرامگاه شامل سکویی دوازده پله‌ای ، محل گور ، پوششی خیمه مانند بر روی قبر ، سکویی مرتفع در مجاورت قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب و سه تن دیگر در پی او ، یک غرفه فروش کتاب و دو تالار برای موزه‌است .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 موزه نادری در قسمت اصلی بنا در ۲ تالار معرفی آثار تاریخی این دوره را نشان می دهد :

تالار شماره 1 : به‌ نمایش اشیاء مختلفی به‌منظور معرفی آثار تاریخی دوره افشار پرداخته است که شامل انواع سلاح‌ها ، البسه و پوشاک رزمی نظامیان دوره افشار ، تابلوهای نقاشی از نادر و صحنه‌های جنگ مانند تابلویی از جنگ کرنال ، وسایل سوارکاری مانند زین و برگ اسب از دوره افشار تا قاجار ، چند نسخه خطی نفیس از جمله تاریخ جهانگشای نادری و دو شمشیر متعلق به نادر می باشد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 تالار شماره 2 : در حال حاضر به نمایش برخی تصاویر و نیز پاره ای اطلاعات تاریخی در ارتباط با زندگی نادرشاه افشار و همچنین کلنل محمدتقی خان پسیان اختصاص یافته است . همچنین در گوشه شمالی آرامگاه نادر ، آرامگاه محمد تقی خان پسیان سردار خراسان قرار دارد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: موزه آرامگاه نادری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این غار در 75 کیلومتری شهر مشهد و جنوب روستای مغان قرار دارد . این غار دارای دو دهنه می باشد یکی رو به شمال و دیگری رو به شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا واقع شده است . این غار دارای پنج تالار مختلف می باشد . کف این غار مرمرین بوده و به دوره دوم زمین شناسی یعنی حدود صد میلیون سال پیش تعلق دارد و در آن نمونه ای از سنگ های آرگونیت و کربنات کلسیم به چشم می خورد و سقف آن دارای ستون های آهکی زیبا می باشد که به سقف آویزان هستند و زیبایی خاصی به این غار بخشیده است . در مسیر این غار چشمه های متعددی وجود دارد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .مسیر این غار پر پیچ و خم و دارای دهلیزهای متعدد است و دارای پرتگاه های مختلف می باشد که ورود به آن نیازمند راهنما و تجهیزات خاص می باشد .

بازدید از این غار زیبا برای مسافران تور مشهد نوروز 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :

غار مغان مشهد

روستای مج مشهد

سد کارده مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار مغان مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد . شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

 

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک کوهسنگی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی ایرانیان مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

 

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ موزه نادری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد